פנטהאוז ברמת גן

עיצוב דירת חלומות לזוג .

זוג בוגר שילדיו כבר פרחו מהקן החליט לממש את כל הפנטזיות בבית חדש ומרווח, שישקף את טעמם וסגנון העיצוב המועדף עליהם – מודרני, אלגנטי ומיוחד.

הדירה נקנתה מהקבלן כשהמחיצות הפנימיות עמדו על תילן אך החלוקה הפנימית בדירה לא התאימה.

כדי להתאים את הדירה לצרכיהם – ולחלומם של בני הזוג שברנו את מרבית הקירות, הגדלנו את הסלון, את המטבח ואת חדר השינה על חשבון אחד החדרים תוך שאנחנו משאירים מספיק מקום לחדר עבודה.

ריצוף – בחרנו בריצוף שיש מיוחד בגוון האפור שלו ובנימים הכתומים – חומים השזורים בו.
קירות – הקירות כולם נמרחו בשפכטל, למראה חלק ויוקרתי. העמודים המפרידים בין הכניסה לסלון והקיר בכניסה למטבח נצבעו ב"סטוקו" בגוון כתום-חום המתכתב עם הנימים בשיש, ויוצר ניגוד לקירות הבהירים באופן שמשדרג את מראה החלל.

ריהוט סלון – הרהיטים המיוחדים בצורתם ובטקסטורה של הבדים מוסיפים מאוד למודרניות שנתבקשתי לייצר: המשטח העליון של השולחן עשוי מאריחי ציפחה, הידועים במרקם המחוספס שלהם, העור ההפוך העוטף את הספה, ודמוי עור הנחש, המשובץ בצידי הספה ועל הכורסה, מעמיקים ומשלימים את הטקסטורה הבולטת של החומרים.
הטלוויזיה ניצבת על מוט בצמוד לחלונות המשקיפים על נוף אורבני מרהיב. כל המכשירים שבדרך כלל צמודים לטלוויזיה נמצאים בצמוד לספה ומופעלים על ידי עינית מיוחדת המקשרת ביניהם.
התקרה – עשויה מחומר גמיש ומבריק הנותן השתקפות של הרצפה והרהיטים.

המטבח כולו עשוי מזכוכית וקירות המטבח מחופים בפסיפס זכוכית.
דלפק המטבח עשוי פורניר שורש, המצטיין בטקסטורה יוצאת הדופן שלו, ורגל הנירוסטה המיוחדת מוסיפה לקו המודרני ומתחברת לקו העיצוב של המטבח.
שולחן האוכל עם משטח הזכוכית שומר על הניקיון והקלילות בעיצוב.

תוכן עניינים