איך לעצב נכון צימרים ודירות נופש לחרדים

יש לכם חלל מיותר בחצר הבית? אתם שוקלים לסגור את החלל ולפתוח שם צימר או דירת נופש על מנת להגדיל את ההכנסה החודשית. עיצוב נכון של דירת הנופש או הצימר יגרמו לכם לקבל הרבה יותר נופשים במחירים הרבה יותר גבוהים. אז מה אתם צריכים לעשות כדי לקבל אורחים גם מהמגזר החרדי? קראו את המאמר שלפניכם.

איזה אלמנטים כדאי לקחת בחשבון בעיצוב צימר לחרדים?

עיצוב צימר לחרדים יכול להיות שונה בצורה משמעותית מצימר למגזר הכללי בשל דרישות כשרות והקפדה על ההלכה. נתונים אלו לרוב יתפסו יותר שטח בחלל הצימר ויהיה נכון לחשב את הדברים מראש כבר בשלב התכנון לפני תחילת הבנייה.

הדברים הבולטים ביותר שדורשים תכנון מראש, הוא חלל המטבח וחדר השינה. במטבח הדרישה בצימרים לחרדים שיהיו בעלי הפרדה מוחלטת בין בשר לחלב מה שבדרך כלל מצריך שטח מטבח הרבה יותר גדול. במידה ומעוניינים להשכיר את הצימר גם לשבתות וחגים יש לקחת בחשבון מקום לפלטה על מנת שיוכלו לחמם את האוכל. אמצעי הבטיחות להנחת הפלטה יכולים להיות חיוניים מאוד ולמנוע אסון בצימר שלכם.

בחדר השינה צריך לקחת בחשבון כי לא מעט נופשים חרדים דורשים מיטות יהודיות מה שאומר שתצטרכו להביא או מיטה יהודית שניתנת לפיצול או שני מיטות יחיד. גם בקשה זו בדרך כלל מצריכה יותר שטח בחדר השינה או לכה"פ אפשרות ליותר שטח במידה והנופשים ירצו להפריד את המיטות למיטות יחיד.

מה כדאי לקחת בחשבון בחצר הצימר?

בעת בניית צימר בטח חשבתם לתת לנופשים ערך מוסף, אז אם תכננתם להשקיע וללכת על בריכה כדאי לקחת בחשבון שהבריכה תותאם גם לציבור החרדי. צימרים לחרדים עם בריכה פרטית הינם כאלו שהבריכה סגורה ומוצנעת באופן מלא הן מפני הרחוב והן מפני הדירה שלכם או היחידות הסמוכות לצימר. בעזרת תכנון ועיצוב של תוכנית בצורה נכונה תוכלו בקלות להתאים את הצימר באופן מלא לציבור החרדי כולל הבריכה הפרטית.

האם הטלוויזיה אמורה להיות מוצנעת בצימר?

אוב הציבור החרדי אינו צופה בטלוויזיה אם כי לא יימנע להגיע לצימר בו יש טלוויזיה מכובה. אחרים יעדיפו שהטלוויזיה תוסתר  ולא תופיע להם מול העיניים בנוכחות בצימר ולכן כדאי לקחת בחשבון גם אפשרות של הסתרת המסך באמצעות ארון או כיסוי אחר. מעצבות פנים יודעות לקחת את הדברים האלו מראש בצורה חכמה באופן מיטבי.

תוכן עניינים