מהם רמקולים שקועים לסלון

הקדמה: מהם רמקולים שקועים?

רמקולים שקועים הם רמקולים המותקנים בקיר או בתקרה. הם משמשים בדרך כלל בחדרים שבהם אין מספיק מקום למערכת רמקולים מסורתית.

תהליך ההתקנה די פשוט. הצעד הראשון הוא למצוא מקום על הקיר או התקרה בו ניתן להתקין את הרמקול השקוע. זה צריך להיות במרחק של לפחות 10-12 אינץ' מכל רמקולים אחרים ולפחות 5-6 אינץ' מכל קירות או חלונות.

לאחר מכן, תצטרכו לקדוח חור בקיר או בתקרה ולהתקין פלטת עיגון שתחזיק את הרמקול במקומו. אתה רוצה לוודא שאתה משתמש בברגים מספיק ארוכים כדי שיעברו גם דרך הקיר וגם דרך צלחת העיגון. לאחר מכן, תצטרך להתקין איזשהו עיטור סביב החור החדש שנקדח שלך כך שהוא ישתלב עם שאר העיצוב של החדר שלך. ולבסוף, אתה יכול להתקין את הרמקול השקוע שלך על ידי הברגתו על חתיכת הגימור החדשה שלך באמצעות ברגים שהגיעו

רמקולים שקועים הם רמקולים המותקנים בקיר. הם זמינים במגוון גדלים וצורות. יש מגוון רחב של אפשרויות כשמדובר ברמקולים שקועים, אך שני הסוגים העיקריים הם:

רמקולים בקיר או בתקרה – רמקולים שקועים מסוג זה נכנסים לקיר או לתקרה, מה שאומר שלא ניתן לראות אותם מבחוץ. זה מושלם עבור אנשים שרוצים ליצור מראה מלוטש ומודרני מבלי לוותר על איכות הסאונד.

רמקולים צמודי קיר או מדף ספרים – רמקולים שקועים מסוג זה יושבים על גבי הקיר שלך, כך שהם יהיו גלויים משני הצדדים. זה מושלם עבור אנשים שרוצים ליצור מראה מסורתי יותר עם התקנת הרמקולים שלהם ויש להם גישה נוחה אליהם כאשר הם צריכים לשנות את עוצמת הקול או להחליף שירים.

הקדמה: מהן Speings שקועות?

רמקולים שקועים הם רמקולים המותקנים בתקרה או בקיר. ניתן להתקין אותם בכל מקום בחדר, אך יש להם רדיוס צליל קטן יותר והם אינם חזקים כמו רמקולים רגילים.

יש אנשים שחושבים שקשה מדי להתקין רמקולים שקועים ונכון שתצטרך קצת ידע כדי להתקין אותם. אבל יש הרבה חברות שמציעות שירותי התקנה והן מגיעות עם אחריות.

רמקולים שקועים הם רמקולי סאונד, אשר מותקנים בקיר. הם נקראים גם צליל בקיר.

סאונד בקיר הוא סוג של רמקול שקוע המותקן בקיר וניתן להשתמש בו גם למוזיקה וגם לסרטים.

בחירת סוג הרמקול השקוע המתאים לצרכים שלך

רמקולים שקועים הם סוג של רמקולים שמותקן בקיר או בתקרה. הם נועדו להיות צמודים עם פני השטח, מה שאומר שניתן להתקין אותם במקומות שבהם הרמקולים המסורתיים לא יעבדו.

ישנם יתרונות רבים להתקנת רמקולים שקועים בביתכם, במיוחד אם אתם רוצים ליצור חווית סאונד סוחפת. עם זאת, יש גם כמה חסרונות שכדאי לקחת בחשבון לפני התקנתם בבית. רמקולים שקועים קיימים כבר זמן מה והם עברו כברת דרך מאז. ישנם סוגים רבים ושונים של רמקולים שקועים בשוק כיום ובחירה בסוג הנכון עלולה להיות קשה.

רמקולים שקועים הם רמקולים שניתן להתקין בקיר או בתקרה כדי לספק סאונד בחדר.

סוג הרמקול השקוע שתבחר יהיה תלוי בסוג הסאונד הרצוי ובדרישות הבידוד האקוסטי.

למידע נוסף היכנסו לאתר soundcenter.co.il

תוכן עניינים